söndag 20 januari 2008

Inpulsivt

Har ni någonsin känt att ni vill göra nått oväntat, något inpulsivt. Jag kände så när jag var på jobbet idag. (Jobbar som söndagsskollärare) Satt där i bänken innan jag skulle upp och leka med barnen och tänkte, "Jag klarar inte av det. Jag vill springa här ifrån." Precis som dem skulle kunna göra på film. Bara få för sig något och springa ifrån sin "plik" för man kommer på nått annat man vill göra eller nått annat ställe man vill va på.

Det var tackvare Prästerna jag kände så här.Innan de kom hörde man hur det tillbedde gud. Då började rysningarna. "ursh, tänkte jag, det känns som jag är på något himla sekt möte." och på Så sätt fortsatte dem att mala på och göra det obekvämt för mig.

Jag måste dock påpecka att alla präster är inte så här men idag var det äna riktigt läskiga. Trevliga utanför kyrkan, men i kyrkan jätteläskiga!

Det är en protestantisk kyrka. Men de här prästerna som va idag fick den att verka Katolsk.
Är det inte konstigt att dem är med i en protestantisk kyrka, när dem är katoliker. :S

jaja, dom får väl va det om dom vill men nee ursh!!!

Jag måste bli lite mer inpulsiv! Så att jag kan springa ifrån det jag egentligen måste göra :P

Inga kommentarer: