onsdag 23 januari 2008


Hej!


Igår händenågot fruktansvärt! Heat Ledger dog av en överdos med medicin! han var en underbar skådespelare, Spelade ibland annat "10 orsaker att hata dig" och "casanova"!!! R. I. P Vila i frid


Det va väl en hyfsad dag dag förutom att jag tror jag håller på att bli sjuk! Men NEJ det tänker jag inte bli!!


Alla bara dör! jag har inte varit rädd för döden förut! Är kanske inte rädd nu häller men... efter allt som hänt sen i sommras så har jag blivit mer och mer "rädd" Visst gråter jag till sorgliga filmer. Men sen i sommras gråter jag ännu lättare som med att Heat Ledger dog! Jag kände ärligt hur tårarna var påväg! Men jag känner ju inte honom. eller som när min kompis pojkväns pappa dog förra veckan. D blev jag också jätte ledsen! FAst jag inte ens träffat min kompis pojkvän ordentligt och speciellt inte pappan. Men jag tycker så synd om alla som mister nån.


Förra sommarn var jag på min första bergravning som nån släkting skulle begravas.

Jag älskar dig farfar!!! Vila i frid


Måste alla dö?

Inga kommentarer: