fredag 11 juli 2008

en bitch i familjen

De senaste dagarna har verkligen gått upp och ner. Jag har varit superglad och helt plötsligt blivit arg, för vadå. jo, ingenting egentligen. Jag hatar när det blir så. Speciellt har jag varit sur på min lilla syster. Hon är så... åh vet inte. Hon är två år yngre en mig och jag älskar henne. Vi kan ha riktigt kul ibland. Men vi tänker så olika. Hennes motto är till exempel "låt andra göra sakerna åt dig, så slipper du" och tro mig, hon är sån. Ber mig göra allt. Problemet är ju dock att jag faktiskt gör det mesta hon vill att jag ska göra. Klart jag kan säga nej, men då slutar det alltid med bråk. Min lillasyster har också en tendens att se bitchig ut. Och det blir riktigt jobbigt ibland. En gång när malin var riktigt på sitt "dags att bråka" humör. Börja jag gråta och när jag prata med mamma så sa hon till mig att hon visste att Malins bitchiga sida var framme allt för ofta men det fanns inte så mycket att göra åt det.
Jag som alltid hatat bitchar har nu fått en till familjen. Jippi :(
Malin har många bra sidor också. Just nu har hon bara valt att inte ta fram dom så ofta.

Inga kommentarer: