söndag 13 juli 2008

?????

Åh, jag blir så förvirrad på mig själv. Jag gör precis som alla andra tjejer gör, drömmer om att få en pojkvän. Hitta den rätta. Men jag har samtidigt sagt att jag klarar mig, det kommer när det kommer. Men just nu känner jag att det inte stämmer. Jag vill ha nått nu. en kille som får det att pirra i hela kroppen.
Jag har ett annat problem också när det gäller kärek. Jag blir inte så lätt kär. Intresserad, tycker att någon är riktigt snygg. men inte kär. Killar har varit intresserade av mig. Men de har inte varit tillräkligt bra för mig.
Men så nu i början av sommar så träffar jag en kille som får det att dunka. Han verkade intresserad. men jag vet inte han är svår att nå, fast ändå inte för det var han som tog första steget och börja snacka.
Alla killar som varit intresserade av mig på något sätt har alltid varit de som "jagat" efter mig. Jag har alltid spelat "jagarrollen". Men i det här fallet så är det jag som måste vara "jagaren" och det har jag aldrig varit med om förut. Så jag kan inte. Och han kanske är van vid att bli jagad så han gör inget heller.
Vi får se hur det går. Jag kanske ska gå och skicka ett sms? Vi får se...

Inga kommentarer: