söndag 3 februari 2008

Milincolin music prize


Igår, lördag var jag jossan och malin på Milincolin musik prize. Vi var bland annat där för att Neverstore var där!! Dom är så himla bra! De bästa med dom är att dom låter dubbelt så bra live än vad dom låter på skivan. Det är egentligen ganska ovanligt! De flesta artister låter sämre live än på skivan.


Vi stod 1 meter ifrån dom, det var en känsla vill jag lova!! Vi var helt förtrollade när vi gick där ifrån ;) Det är nu andra gången vi ser dom live, första gången var i Stockholm då dom var för band till Good Charlotte!!


Har ni känt någon gång att ni inte har en aning om vad era syskon egentligen gör eller känner. Så är det för mig nu! Min syrra har slutat prata med mig. Eller det är klart hon pratar med mig om saker men inte om saker på det djupaste planet utan mest bara ytliga saker. Läste på hennes bilddagbok att hon grät sig till sömns??? Va menade hon med det?? Ska nog gå och prata med henne? FAst då börjar hon väl skrika på mig som hon brukar. jaja, ha det gött!!

Inga kommentarer: